Facebook

Obsługiwane przez usługę Blogger.
RSS

... a tak to się zaczęło.


Moja przygoda z programem Liderzy Polsko Amerykańskiej Fundacji Wolności rozpoczęła się w 2009 roku.   Namówił mnie Grzegorz Dudzik,   burmistrz Zielonki, absolwent drugiej edycji programu. Napisał  rekomendację. Warunkiem  złożenia  aplikacji  był udział w jednym z programów PAFW.  Realizowałam wiele  w ramach współpracy  szkoły z Centrum Edukacji Obywatelskiej, w "Działaj lokalnie" czy  „English teaching”.  Zakwalifikowałam się do drugiej tury, pomyślnie przeszłam rozmowę kwalifikacyjną. Zostałam  uczestniczką szóstej edycji programu Liderzy.  Tak rozpoczęła się wielka, ciągle inspirująca przygoda, która trwa do dzisiaj.

Już jako absolwentka, od trzech lat biorę udział  w liderskich  zlotach, wizytach studyjnych.  Uczestniczyłam,  w doborowym towarzystwie dziesięciu kobiet,  w programie  „Kobiece inspiracje”. A za kilka dni lecę do USA J

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komentarze:

Prześlij komentarz